Článek
Peugeot 508L, jak se auto jmenuje, má odlišně tvarované zadní dveře, trochu jinou dekoraci C-sloupku, a hlavně to je sedan, nikoliv liftback, jako evropská 508. Sedany jsou totiž v Číně mnohem populárnější.
Všimnout si změn na první pohled je ale dost obtížné, např. zadní dveře nevypadají o tolik delší než u evropské verze. Pětapadesátimilimetrové prodloužení rozvoru není tak velké; celkově je auto delší o 100 mm; měří na délku 4856 mm.

Peugeot 508L

Standardní Peugeot 508
Peugeot dále píše o tom, že vůz byl speciálně upraven pro čínské chutě, takže má upravené rámy dveří, aby bylo uvnitř víc místa na hlavu a aby se dovnitř lépe nastupovalo. Zbytek je stejný, zejména digitální přístrojový štít, umístěný nikoliv pod volantem, nýbrž výše, pod čelním sklem.
Víme také, že se 508L bude vyrábět v závodě ve městě Wu-chan. Ten vznikl v rámci spolupráce koncernu PSA s místní firmou Dongfeng; proto se také lze setkat s označením 508L jako Dongfeng Peugeot. V prodeji se má vůz objevit během prvního čtvrtletí roku 2019.