Článek
Ještě před fúzí s americko-italskou automobilkou Fiat Chrysler (FCA) a vznikem skupiny Stellantis se nejvyšší zástupci francouzské skupiny PSA opakovaně vyjadřovali k tomu, že by se Peugeot měl vrátit na trh do USA a Kanady. Nyní se však zřejmě situace mění.
„Naposledy jsme mluvili o opětovném vstupu Peugeotu do USA před rokem a půl, před Stellantisem,” řekl Imparato. „Nemůžeme však nebrat v úvahu, že v příštích dnech bude Peugeot součástí tohoto nového světa. Představuji si, že v nadcházejících měsících budeme kvůli nové strategii muset přizpůsobit a přehodnotit spoustu kroků, včetně tohoto,” sdělil v rozhovoru.
Udrží Stellantis všech 14 značek? Otazníky se objevují i nad tradičními automobilkami
Důvod je jasný, několik ze 14 značek, které čtvrtý největší automobilový koncern spojuje, už na vysoce konkurenčním severoamerickém trhu má jméno, stálé zákazníky a také servisní a prodejní síť. Přesto se může stát, že se v budoucnu francouzské vozy v USA objeví, ale Imparato uvedl, že se značka zatím zaměřuje na své hlavní trhy.
Automobilky FCA a PSA dokončily spojení, vzniká čtvrtý největší výrobce aut
„V příštích měsících musíme uspokojit klíčové trhy a vrátit se na trať v Číně,” uvedl v souvislosti s Evropou, Středním východem, Afrikou a Latinskou Amerikou, kde je Peugeot v současnosti zastoupen.
Peugeot opustil USA v roce 1991 poté, co ji přísná konkurence amerických a japonských konkurentů, stejně jako její omezená síť prodejců, vytlačila z trhu.