Článek
Pod kapotou je vždy přeplňovaná benzínová šestnáctistovka, která je kupodivu naladěna na dva podobné výkony - buď můžete mít auto s výkonem 250, nebo 270 koní při 6000 otáčkách a vždy 330 Nm. Silnější verze je o dvě desetiny sekundy rychlejší při zrychlení 0-100 km/h, tuto disciplínu zvládne za rovných šest sekund.
Peugeot zveřejnil i oficiální čas na jeden kilometr s pevným startem - rozdíl je opět minimální - 25,3 a 25,6 sekundy. Obě verze mají nejvyšší rychlost elektronicky omezenou při 250 km/h.
Zajímavé je, že obě verze mají stejné pružné zrychlení (80-120 km/h) za 5,7 (na pětku), respektive 6,7 s (na šestku). Totožná je i spotřeba paliva ve městě, mimo něj i v kombinovaném režimu (8,1; 4,9 a 6,0 l/100 km).
Základem 19palcová kola, ESP plně vypnete
Nejostřejší provedení Peugeotu 308 standardně dostalo devatenáctipalcová litá kola obutá do pneumatik Michelin Super Sport o rozměru 235/35 R19. Jisti si můžete být také sníženým sportovním podvozkem (- 11 mm), standardně dodávaným mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen nebo odlišně naladěnou výfukovou soustavou.
Uvnitř vozu najdete sportovní sedadla s výrazným bočním vedením. Prahy dveří, pedály, opěrka pro nohu a hlavice řadicí páky jsou hliníkové. Elektronická stabilizace je plně vypínatelná.
V nabídce 308 GTi je celkem šest odstínů: červená Ultimate, modrá Magnetic, černá Perla Nera, šedá Artense, bílá Nacré a šedá Hurricane. Pro verzi o výkonu 270 k je k dispozici černo-červené provedení.
Prodejní ceny ani datum zahájení prodeje zatím francouzská automobilka nesdělila.