Článek
Předtím, než se v příštím roce Peugeot pustí do boje s čerstvými novinkami od koncernu Volkswagen, tedy trojicí VW Golf, Seat Leon a Škoda Octavia, se francouzský zástupce nižší střední třídy snaží zaujmout možná posledním dílčím faceliftem.

Peugeot 308 je velmi nenápadný hatchback
Zvenku kousek po modernizaci máte šanci poznat jen podle nového modrého laku Vertigo a dvou nových designů litých kol. Vyšší výbavy pak mohou zaujmout černým paketem, který do temného designu ladí masku chladiče, zrcátka a další prvky.
V interiéru se objevuje zmiňovaný digitální přístrojový štít s desetipalcovou úhlopříčkou a 3D efektem dvou sklíček. Středový infotainment však zůstává starší verze, než najdeme v nejnovějších modelech Peugeotu.
Pod kapotou se nic nemění, 308 stále spoléhá na přeplňovanou tříválcovou dvanáctistovku se 110 či 130 koňskými silami. Vznětová patnáctistovka nabídne 100 či 130 koní. Neporoučí se ani vrcholný model GTi se šestnáctistovkou o výkonu 263 koní.