Článek
Podle značky má být hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot má pomocí nového loga a nové grafické identity spojovat historii a modernost.
Poprvé se nová podoba loga objevila již na retro konceptu e-Legend z roku 2018. Na sériovém autě se očekává implementace nové podoby u nejdůležitější novinky Peugeotu pro letošní rok, nové generace hatchbacku 308.
Mění se i vzhled propagačních materiálů, automobilka používá jiné písmo a změn doznají i prodejní místa. Showroomy mají působit útulněji, o své modré zbarvení exteriéru ale nepřijdou.
Lancia může vstát z mrtvých, techniku má v budoucnu sdílet s Alfou Romeo a DS
V rámci nové skupiny Stellantis má značka Peugeot zaujmout pozici v jakémsi vyšším mainstreamu. Stát má v hierarchii 14 automobilek sice pod značkami jako Alfa Romeo, DS či Lancia, ale zároveň zřetelně nad Citroënem, Opelem a Fiatem.
Už dříve za dob skupiny PSA mířil Peugeot výše, což symbolizovalo dosud používané logo, od roku 2010 s dynamičtěji ztvárněným lvem. Aktuální změna má nové pořádky stvrdit, i když jde spíše o staronové logo. Podobný vizuál s jiným písmem byl k vidění už na přelomu padesátých a šedesátých let.