Článek
Sedan a kombi střední třídy přejímá přepracovaný znak lva a novou masku chladiče, lemovanou štíhlejšími světlomety. Elegantnější světla s technologií Matrix LED začleňují do jednoho kusu známý podpis se třemi „drápy“ pro denní svícení. Sportovní verze PSE má celý díl masky černý.
Zadní full-LED světla svůj tvar nemění, mají novou grafiku. Zákazníci si budou moci vybrat ze tří nových barev, bílé Okenite, šedé Titanium a modré Eclipse, tří úrovní výbavy Allure, GT, Peugeot Sport Engineered (PSE) a několika nových designů litých kol ve velikostech od 17 do 20 palců.
Uvnitř je 10palcový infotainment se zcela novým systémem, který konečně využívá parkovacích kamer s vysokým rozlišením. Najdete zde také přepracovaný volič převodovky pro standardní osmistupňovou automatickou převodovku. Za malým volantem je 12palcový plně digitální přístrojový štít rovněž s novou grafikou.
Z motorové nabídky vypadla zážehová čtyřválcová šestnáctistovka v čistě spalovacím provedení. Nyní je výlučně součástí plug-in hybridního ústrojí o systémovém výkonu 180, 225 či 360 koňských sil.
Základem jsou 130koňové motorizace - zážehová tříválcová dvanáctistovka a vznětová čtyřválcová patnáctistovka.
Inovovaný model dorazí na trh letos v létě za dosud neupřesněnou cenu.
Test Peugeotu 508 PSE: Hodně koní, málo litrů

Peugeot elektrifikuje crossovery 3008 a 5008, dostaly mild hybridní ústrojí
