Článek
Zájemci o stylové SUV-kupé Peugeot si dosud mohli vybrat mezi čistě spalovacím, hybridním a plug-in hybridním pohonem, nyní však automobilka doplňuje nabídku také o čistě elektrickou verzi s tradičním označením E-408.
Vůz je osazen jedním synchronním elektromotorem na přední nápravě, který nabízí nejvyšší výkon 157 kW (210 k) a 345 Nm točivého momentu. Energii čerpá z NMC baterie s využitelnou kapacitou 58,2 kWh, která by měla zajistit dojezd až 453 km.
Peugeot E-408 podporuje rychlonabíjení při výkonu až 120 kW, kdy nabití z 20 na 80 procent zabere jen něco málo přes 30 minut (za optimálních podmínek). Dojezd by však měl vzrůst o 100 km již po 10 minutách. Pomalé nabíjení střídavým proudem je podporováno při výkonu 11 kW.
Vůz bude dostupný ve výbavách Allure a GT, přičemž druhá zmíněná nabídne prémiové LED matrix světlomety nebo asistent řízení na druhé úrovni. Standardem je ovšem tepelné čerpadlo, vyhřívání volantu i předních sedadel, dvouzónová klimatizace nebo zabudovaná navigace.
Kabina nabízí známé prostředí i-Cockpit s 10“ digitálním přístrojovým štítem nabízejícím 3D zobrazení a 10“ konfigurovatelnou obrazovkou infotainmentu. Zavazadelník nabízí standardní objem 471 litrů, po sklopení zadních opěradel (dělených v poměru 60 : 40) pak objem vzrůstá na 1545 litrů.
Cena ani uvedení na trh zatím nebyly oznámeny.