Hlavní obsah

Peugeot 208 prošel modernizací, vypadá ještě expresivněji

Loňský nejprodávanější vůz v Evropě přijíždí pro modelový rok 2024 ve zmodernizované variantě. Automobilka změny nejprve prezentuje na elektromobilu e-208, ale zážehový model dostává stejné změny uvnitř i vně.

Foto: Peugeot

Peugeot 208 po faceliftu

Článek

Odrážeje vylepšení, která jsme viděli před pár měsíci při faceliftu spřízněného crossoveru 2008, hatchback konečně přechází na nové logo Peugeotu.

Motiv tří drápů je zdůrazněn u verze GT, kde známý světelný podpis zasahuje do full-LED světlometů a vytváří vizuální spojení se svislými lištami namontovanými v nárazníku.

Mřížka chladiče má nyní jiný vzor a je dodávána s akcenty v barvě karoserie, aby splývala s nárazníkem. Tato nová tvář byla původně představena u vytrvalostního závodního vozu 9×8, poté se nového stylu dočkal přepracovaný sedan a kombi 508.

Foto: Peugeot

Pro srovnání: Peugeot 208 před faceliftem

Změnila se rovněž záď s novou grafikou svítilen. Inovovaná 208 má také nový design 16- a 17palcových kol z lehké slitiny s diamantovým řezem a dvoubarevným povrchem, přičemž čtyři matice kol skrývá za středovou krytkou ve tvaru X s novým firemním logem. Barva použitá pro označení je také nová, šedá Basalt, zatímco písmeno „E“ pro čistě elektrický model je nyní k dispozici v modré a bílé.

Interiér si ponechává svou architekturu s malým volantem a displejem nad ním, změn je uvnitř pomálu. Do budoucna dostanou všechny úrovně výbavy 10palcový dotykový displej uprostřed jako standardní vybavení, zatímco digitální přístrojový štít stejné velikosti má nový design a navíc 3D efekt u modelu GT. Základní verze Active stále má analogové ciferníky lemující 3,5palcový displej.

Výkonnější je bezdrátové nabíjení telefonu, parkovací kamery dostaly potřebné vyšší rozlišení.

Peugeot 3008 dostane na podzim novou generaci, automobilka poodhalila interiér

AutoMoto

Nejlevnější verze dostane 1,2litrový tříválcový agregát posílající přes pětistupňovou manuální převodovku na přední kola 75 koní. Výkonnější 100koňová varianta je spojena se šestistupňovým manuálem. Objednáním 208 s mild-hybridním motorem o výkonu 100 nebo 136 koní získáte šestistupňový dvouspojkový automat.

Elektromobil e-208 je poháněn elektromotorem o výkonu 156 k, který získává šťávu z 51kWh baterie s dostatkem energie na 400 kilometrů v kombinovaném cyklu WLTP. Podporováno je nabíjení 100 kW, v takovém případě bude nabití z 20 na 80 procent trvat méně než 25 minut. Při výkonu 7,4 kW budete muset čekat 4 hodiny a 40 minut, zatímco při výkonu 3,2 kW to bude trvat 11 hodin a 10 minut.

Peugeot bude mít faceliftovanou 208 v prodeji od listopadu. Od uvedení této generace na konci roku 2019 se prodalo téměř milion kusů.

Modernizovaný Peugeot 2008 přijíždí s novým designem a infotainmentem

AutoMoto

Peugeot 508 má po faceliftu jiný výraz i nové technologie

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám