Článek
Co se změnilo? Nově tvarovaný je přední nárazník, širší je maska chladiče. U vyšších výbav objevíte chromování s 3D efektem, které je vytvářeno za tepla. Vpředu si povšimněte i nových dvoubarevných světlometů, opět s třídimenzionálním efektem (opět platí, že v základní verzi najdete jednodušší, levnější provedení).
Uvnitř najdete nové dekory a čalounění, multimediální systém je obohacen o funkci MirrorScreen, což je zrcadlení mobilního telefonu na displeji v automobilu. Stejnou funkci nabízí třeba nová fabia (a další modely, nejenom koncernu Volkswagen) pod obchodním označením MirrorLink.
Všechny motory, z nichž některé jsou v nabídce pro 208 poprvé, splňují emisní normu Euro 6. Benzínové tříválce mají 65 a 82, 110, 168 a 208 koní (sportovní verze GTi), tři dieselové agregáty pak mají výkonový rozsah 75 až 120 koní.
Prodej bude zahájen v červnu, předpokládáme, že od stávající verze se ceny příliš lišit nebudou. Kromě francouzské továrny v Poissy se omlazený model bude - stejně jako nyní - vyrábět i na Slovensku, v trnavském závodě PSA.