Článek
Základem je tradičně klasický hatchback nižší třídy. Pochází z něj tedy veškerá technika - podvozek, brzdy, motory i převodovky. K tomu je přidána opět elegantní karoserie, která je nyní mnohem více vyvážená. Už nemá za zadními sedadly "velbloudí hrb" a napojení víka zavazadelníku na světla je velmi elegantní. Přední část je kompletně převzatá z hatchbacku, takže o eleganci je postaráno i zde. Rozměrově je CC o 75 mm nižší než třídveřový klasický model. V ostatních rozměrech je srovnatelný.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Pod přední kapotou bude na výběr ze tří agregátů. Všechno jsou šestnáctistovky, ale s různým přístupem k výkonu. Základem je šestnáctiventilová atmosférická jednotka s výkonem 88 kW. Silnější "benzíňák" je výsledkem spolupráce Peugeotu a BMW. Díky turbodmychadlu nabízí 110 kW a 240 N.m. Třetí motor je dieselový s výkonem 80 kW a filtrem pevných částic.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Převodovka bude klasická pětistupňová manuální, nebo automatická s možností sekvenčního řazení. Ovšem jeho čtyři stupně moc radosti asi neudělají.
Prodej nového Peugeotu 207 CC začne na jaře roku 2007, cena pro ČR tedy zatím není určená.