Hlavní obsah

Peugeot 207 CC: nástupce legendy přichází

Novinky,

Peugeot 206 CC byl první automobil své třídy a cenové hladiny, který nabídnul pevnou skládací střechu. Jeho úspěch byl obrovský. Fešácká karoserie ve spojení s netradičním řešením kabrioletu bylo skutečným tahákem. Na velké úspěchy bude chtít navázat nový Peugeot 207 CC, ale jeho pozice bude mnohem těžší.

Článek

Základem je tradičně klasický hatchback nižší třídy. Pochází z něj tedy veškerá technika - podvozek, brzdy, motory i převodovky. K tomu je přidána opět elegantní karoserie, která je nyní mnohem více vyvážená. Už nemá za zadními sedadly "velbloudí hrb" a napojení víka zavazadelníku na světla je velmi elegantní. Přední část je kompletně převzatá z hatchbacku, takže o eleganci je postaráno i zde. Rozměrově je CC o 75 mm nižší než třídveřový klasický model. V ostatních rozměrech je srovnatelný.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Pod přední kapotou bude na výběr ze tří agregátů. Všechno jsou šestnáctistovky, ale s různým přístupem k výkonu. Základem je šestnáctiventilová atmosférická jednotka s výkonem 88 kW. Silnější "benzíňák" je výsledkem spolupráce Peugeotu a BMW. Díky turbodmychadlu nabízí 110 kW a 240 N.m. Třetí motor je dieselový s výkonem 80 kW a filtrem pevných částic.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Převodovka bude klasická pětistupňová manuální, nebo automatická s možností sekvenčního řazení. Ovšem jeho čtyři stupně moc radosti asi neudělají.

Prodej nového Peugeotu 207 CC začne na jaře roku 2007, cena pro ČR tedy zatím není určená.

Související témata:

Související články

Peugeot 207 roste jako z vody

Peugeot 207 už není tím malým vozem pouze s efektním designem. Teď se stal opravdu velkým - až téměř Grande. Ano, Fiat Grande Punto se může těšit na tvrdý...

Peugeot 207 GT: turbo za půl miliónu

Peugeot připravil specialitu, která by měla konkurovat i výkonnému Mini. Model 207 s šestnáctistovkovým motorem přeplňovaným turbodmychadlem má výkon 110 kW....

Výběr článků

Načítám