Článek
Tahle značka připravila úpravu obou karosářských variant – sedanu i kombi. Upravila podvozek, dva z motorů a také vzhled. Auto tak po úpravě vypadá výrazně hodnotněji.
Benzín i diesel
Začneme asi tím nejzajímavějším a nejdůležitějším, tedy motory. Úpravou prošel například zážehový řadový šestiválec o objemu tři litry (540i), který má v továrním provedení výkon 250 kW (340 koní). Po blíže nespecifikované změně (ale asi půjde o kombinaci přeprogramování ECU a nového výfuku) se zvedl výkon na 298 kW (400 koní). Druhým motorem je stejně objemný agregát pro naftový model 530d. Tady se výkon zvedl ze 198 na 235 kW (265 – 315 koní). Do budoucna firma slibuje úpravy i pro M550i, 530i a 520d.
S úpravou motoru je nabízený i snížený podvozek. Vepředu je auto o 25 mm blíž k vozovce, vzadu pak o 20 mm.
Zajímavější
Samozřejmě že úpravy se mohou dotknout i karoserie. Tady dostane zákazník nový přední nárazník, zadní difuzor, kombi dostane nad zadní okno křidélko jak z hatchbacku, prahy jsou výraznější a kola jsou samozřejmě také nová. Zrcátka mají krytky z karbonu.
I interiér má pár drobností, jako jsou hliníkové pedály a několik druhů koberečků.
AC Schnitzer přiznává, že to hlavní si však nechal na pozdější dobu. Už netrpělivě čeká na představení nové generace BMW M5, která se má objevit během několika týdnů.