Článek
1931 Bugatti Type 51 Grand Prix
Číslo podvozku # 51132, vyrobeno pouze 40 kusů, tohle je č. 12. Derek Hill jej řídil na Laguna Seca v roce 1940.

1931 Bugatti Type 51 Grand Prix
1936 Bugatti Type 57SC Competition Roadster
Nejde o úplný originál, ale karosárna Crostwaite and Gardiner postavila na originálním podvozku Bugatti repliku vozu, který jel v roce 1936 závod z Paříže do Nice.

1936 Bugatti Type 57SC Competition Roadster
1946 Delage D6 Grand Prix
Tohle auto má úžasnou závodní historii. Stálo na stupních vítězů v roce 1949 na čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans, v roce 1949 na 24 Hours of Spa a v roce 1948 na dvanáctihodinovce v Paříži.

1946 Delage D6 Grand Prix
1950 Talbot-Lago T26C Grand Prix
Hliníkový řadový šestiválec s dvojitým zapalováním, objem 4,5 l s výkonem 280 koní při 5000 ot./min.

1950 Talbot-Lago T26C Grand Prix
1951 Bugatti 101C
Jen šest kusů bylo vyrobeno tohoto vozu. Všechny jsou s originální karoserií. Tenhle je z roku 1951.

1951 Bugatti 101C
1979 BMW M1 Procar
Jen čtyřicet vozů BMW M1 Procar bylo vyrobeno a jen jediný z nich měl povolení pro jízdu na silnicích. To je on – no. 31. V roce 2012 byl kompletně zrenovován firmou Canepa.

BMW M1 Procar