Článek
Rekord na severní smyčce Nürburgringu, přezdívané též „Zelené peklo“ držel mezi čtyřdveřovými sedany Cadillac CTS-V - necelých 21 kilometrů zatáčkovité trati zvládl urazit za 7 minut a 59 vteřin. Panamera Turbo, nejsilnější v modelové nabídce to dovedla o tři vteřiny rychleji, její čas je tedy 7 minut a 56 vteřin.
Panamera se od začátku začne nabízet se třemi benzínovými motory, později by měl přibýt i hybrid, a spekuluje se i o turbodieselu, který si již našel cestu do SUV Cayenne. Základem bude 3,6 litrový šestiválec s výkonem 300 koní.
Verze S dostane osmiválec s výkonem 405 koní a vrcholnou nabídku bude představovat přeplňovaná verze Turbo, jež zajela rekordní čas na okruhu Nürburgring. Verze turbo bude mít pod kapotou stádo 500 koní a zvládne 0-100 km/h za 4,2 vteřiny, maximální rychlost má hodnotu 303 km/h. Za cenu lehce pod 4 milióny korun se nejrychlejší verze Panamery začne prodávat od září.