Článek
Jmenuje se Emperor. Jádro je opravdu nejluxusnější a nejvýkonnější Mercedes. A navíc ještě posílený od firmy Brabus (zde jde o nej úpravu Rocket 900), kdy vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l bi-turbo dokáže limuzínu katapultovat na stovku za 3,7 sekundy.
Ale to, co je navrchu, je zcela jiná sorta. Střední část zůstala stejná, ale příď je zcela nová, stejně jako blatníky, kus zádě a velká část interiéru. A všechno je děláno na ten největší efekt. Všechno musí být větší, než mají konkurenti. Takže Audi se svou gigantickou mřížkou chladiče se téhle rovnat nemůže.
Gigantická kola s ohromným figurálním tématem uprostřed (je to značka firmy a ještě mnohokrát se s tímto znakem lze setkat), kapota vyboulená směrem vzhůru, protože ta přece musí být z místa řidiče vidět. Další a další věci, které u správného auta nesmí chybět, takže tady jsou aplikovány, zvětšeny a vystavovány na odiv. Vše je pak pokryto perfektním chromem, nebo dokonce růžovým zlatem.
To se projevuje i v interiéru. Přístrojovka je sice klasická z mercedesu, ale třeba dýhování lze vybírat ze 78 druhů pravých dřev, kůže na sedadla nedobrovolně daruje 24 druhů zvířat a všude je opět růžové zlato, figurální motiv značky doplňky nejvyšší třídy. Když skleničky, tak jedině z křišťálu s (jak jinak než) bílým zlatem, když lednice, tak jedině na dvě lahve šampaňského a ne jen na jednu.
Zákazníci, kteří se rozhodnou od firmy jeden vůz pořídit, si musí připravit nejméně v přepočtu 36 miliónů korun. Ovšem klientela bude omezená. Bude vyrobeno pouze deset kusů. Na koho se nedostane, ten bude moct počkat na další vozy Emperor II (Mercedes-AMG S65 Coupe), Emperor III (Bentley Bentayga), Emperor IV (Mercedes-AMG G65) a v neposlední řadě Emperor V (Bugatti Chiron).