Článek
V případě verze kupé se o pohon stará vidlicový desetiválec. Ten má objem 4,8 litru a nejvyšší výkon 560 koní (412 kW) při 8700 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 6800 otáčkách a má hodnotu 480 Nm. Lexus LFA má motor vpředu a poháněná zadní kola a šestistupňovou samočinnou převodovku s možností sekvenčního řazení.
Brzdy jsou vzhledem k jízdním výkonům keramické. Dvacetipalcová litá kola obouvají vpředu pneumatiky s rozměry 265/35 ZR20 a vzadu 305/30 ZR20.
Lexus LFA zvládne stovku za 3,7 vteřiny a rozjede se až na 325 km/h. Rozdělení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu má blízko ideálu, 48:52 ve prospěch zadní nápravy.
Nejdražší Lexus všech dob se ve verzi roadster podle spekulací představí v roce 2014. Cena bude patrně stejně vysoká jako u verze kupé, tj. 10 miliónů korun. Předpokládá se rovněž omezená produkce 500 kusů.