Článek
Upoutávka se nejprve věnuje závodníkovi rally týmu Hyundai N Thierrymu Neuvillovi za volantem závodní i20 N WRC založené na předchozí generaci hatchbacku. Záběr ze zimního testování na chvíli ukazuje i závodní verzi Velosteru, aby konečně zamířil na chystanou novinku, která se objeví v autosalonech.
Nová i20 ve verzi N je zatím zabalená do maskovací fólie, a tak snímek slouží především k tomu, že Korejci oficiálně potvrzují přípravu ostré i20, která dosud v portfoliu chyběla. Vychází z nové generace hatchbacku segmentu B představeného letos v únoru.
Nový Hyundai i20: Křiklavá světla a elektrifikace

Slyšet je také prskavý zvuk podobný tomu z větší i30 N, ovšem otázkou zůstává, jestli i20 N využije rovněž dvoulitrový čtyřválec. Pravděpodobnější je zástavba menšího agregátu s výkonem nad 200 koňských sil.
Test Hyundaie i30 N Fastback: Elegantní ničitel klikatých okresek

Testy probíhaly ve švédském Arjeplogu na zamrzlém jezeře, kde teploty padají k minus 30 stupňům Celsia. "Velmi zajímavé auto. Velmi přesné. Motor se pěkně vytáčí a zvuk je také zajímavý. Těším se, až budu moci tento vůz projet ve WRC,“ říká k testům Neuville a mimoděk tak naznačuje, že s novou generací i20 Hyundai počítá i do svého závodního programu.