Článek
Mini přepracovalo svoji sportovní chloubu jak v exteriéru, tak i v interiéru. Při prvním pohledu na vůz si lze všimnout zvětšených vzduchových otvorů a přepracovaných nárazníků. Jiné jsou i boční lišty či mírně přepracované kulaté světlomety.
Mini prošlo modernizací, má adaptivní tlumiče a výraznou příď
Uvnitř auta je nový infotainment, který nyní disponuje novým softwarem, a především lepší grafikou. Vůbec poprvé bude v JWC možnost umístit na obrazovku takzvané widgety, ve kterých si bude moct řidič zvolit vlastní obsah. K dispozici je i několik nových barev obložení interiéru a také ambientního osvětlení.
Hlavní vylepšení ale mnozí čekali pod kapotou. Kdo si však myslel, že se bude zvyšovat výkon, ten se spletl. I nadále totiž pod kapotou zůstane ověřený čtyřválec o objemu 2,0 litru a výkonem 231 koní.
Test Mini JCW: Dospělejší, než si myslíte
Standardně ho Mini napojilo na šestistupňovou manuální převodovku, jde ale objednat i s osmistupňovým automatem. S ním z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,1 sekundy, bez něj za 6,3 sekundy.
Podstatná technická inovace tu přeci jen je. Pro nový modelový rok je podobně jako u standardních verzí k dispozici adaptivní odpružení. České ceny zmodernizovaného sportovního hatchbacku a kabrioletu zatím nejsou známy.