Článek
Evropští zájemci o nový mustang mají na výběr ze dvou motorizací – pouze čtyřválcový 2.3 EcoBoost (231 kW) a osmiválcový 5.0 Ti-VCT V8 (307 kW). Na výběr tak není šestiválcový motor, který lze objednat v USA. Mimochodem čtyřválec se ale pod kapotou amerického sporťáku neobjevuje poprvé – měla jej druhá (1974–1978) i třetí generace (1979–1993).
A co Ford sdělil až nyní, V8 zvládne sprint 0–100 km/h za 4,8 sekundy, čtyřválcová verze je pochopitelně pomalejší – potřebuje o rovnou sekundu navíc. Osmiválec je žíznivější – na sto kilometrů v kombinovaném režimu automobilka udává 13,5 l, zatímco u čtyřválce 8,0 l/100 km.

Ford Mustang GT350R (2015)
Čtyřválec od 880 tisíc korun
Známe také údaj rozdělení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou, které je téměř ideální – v poměru 54 : 46 (5.0 V8), respektive 53 : 47 (2.3 EcoBoost).
V Evropě lze koupit obě karosářské varianty – fastback a otevřenou verzi convertible. Na výběr je manuální nebo samočinná převodovka (vždy se šesti rychlostními stupni). Základní verze se čtyřválcovým motorem stojí 880 tisíc, V8 pak přijde na 1 005 000 korun.
Nový Mustang v provedení Fastback nebo Convertible si v Evropě objednalo 2200 zákazníků; první vozy by měly dorazit k evropským prodejcům Fordu v červenci.

Ford Mustang (2014)