Článek
Podle regulí Evropské unie je nový Opel Rocks-e spíše čtyřkolkou než běžným vozidlem. Se svojí vahou nižší než 425 kilogramů se jedná o skutečně malé vozítko určené především na jízdu ve městě. Podle Opelu má vůz 5,5 kWh elektromotor s maximální rychlostí 45 km/h a dojezd 75 kilometrů.
Citroën má miniaturního Kamaráda. Model Ami je navržen pro levné sdílení

Auto je dlouhé pouhých 241 centimetrů a většinu proporcí si vypůjčilo od Citroënu Ami. Kromě loga Opel totiž vůz vypadá úplně stejně jako jeho francouzský sourozenec. Vůz má velké přední světlomety, čtrnáctipalcová kola a dvoubarevný lak. Jedním z nejzajímavějších detailů je i fakt, že se dveře otevírají v opačném směru.

Opel Rocks-e
V interiéru se nejedná o žádné luxusní vozidlo, ale to prakticky není potřeba. Rocks-e má v kabině vše, co řidič potřebuje. Jsou zde dva úložné prostory, vstup pro USB, maličký infotainment, ovládání klimatizace, volant a dvě jednoduchá sedadla.
Opel přejde od roku 2028 na elektromobily, chystá návrat manty

Prodej Rocks-e má být zahájen v sousedním Německu, a to už letos na podzim. O rok později by pak měl maličký elektromobil dorazit i na trhy do ostatních zemí, potažmo i do Česka. Určen bude především pro sdílení uvnitř velkých měst.