Článek
Karoserie studie RAK e je vyrobena z recyklovatelného syntetického materiálu, uvnitř vozítka jsou dvě sedadla. Kabina má průhledné kryty, takže řidič i spolujezdec mají dobrý výhled. Přední sedadla, sloupek řízení a loketní opěrky se kvůli snazšímu nastupování automaticky skloní dopředu. Pedály a volant se dají nastavovat vůči pevnému sedadlu řidiče.
Studie RAK e je dlouhá 3 metry a vysoká pouze 119 cm; mimochodem zadní kyvná vidlice je odvozená od motocyklu. Rozchod zadních kol je pouhých 600 mm. Poloměr otáčení pouhých 380 kilogramů těžkého auta je jenom 5,5 metru, pro srovnání běžná osobní auta mají jednou tolik. Manévrování v úzkých uličkách je tak v RAK e velmi snadné.
Baterie, která slouží k pohonu, se nabije za tři hodiny a vydrží na 10 kilometrů jízdy. Výkon elektromotoru je 36,5 kW (49 k), přičemž trvalý výkon je 10,5 kW (14 k). Využitelná kapacita akumulátoru činí 5 kWh. Díky maximální rychlosti omezené na 45 km/h (bez omezovače je to 120 km/h) by v některých státech mohla tento elektromobil řídit mládež od 16 let.
Zda se koncept promění v realitu Opel zatím ani nenaznačil.