Článek
Nový odznak není daleko od toho současného a kolem blesku uprostřed, který jej odděluje od obklopujícího kruhu, byla přidána další mezera. Je také o něco ostřejší.
Nově stylizovaný blesk Opelu má podvědomě spojovat značku s elektřinou. Automobilka se chce stát plně elektrickou značkou v Evropě do roku 2028 a letos plánuje mít ve svém portfoliu 15 elektrifikovaných modelů, uvedl generální ředitel společnosti Florian Huettl.
První sériové vozidlo, které bude mít nový znak, dorazí v roce 2024. Opel uvedl, že výstavní premiéru bude mít nový emblém na letošním mnichovském autosalonu.
Opel naposledy aktualizoval své logo a další prvky v roce 2020 poté, co se připojil ke skupině PSA, která se později stala součástí Stellantisu, když se sloučila s Fiat Chrysler Automobiles.
Nové logo bude i nadále sedět ve středu masek Vizor, což je klíčový prvek designu exteriéru posledních opelů.
Opel se připojuje k seznamu automobilek, které aktualizují své značky a loga. Společnost Infiniti minulý týden oznámila drobné změny, Opel je letos zatím čtvrtou automobilkou, která aktualizovala své logo a připojila se tak i k Jaguar Land Roveru a Porsche.
Od roku 2019 aktualizovaly své emblémy Volkswagen, Renault, Peugeot, Nissan, Lotus, Kia, General Motors, Cadillac a mnoho dalších. Trendem je zjednodušení a dvourozměrný styl.