Článek
Proti běžné corse má verze GSi, dodávaná v třídveřovém provedení, agresivnější přední nárazník, vzadu je pak nepřehlédnutelné křídlo. Sportovní verze corsy jede na osmnáctipalcových kolech.
Podvozek i brzdy s červenými třmeny jsou převzaty z Corsy OPC. Uvnitř najdete sportovní sedačky Recaro a hliníkové pedály. Připomínáme, že Opel má v nabídce pro corsu vrcholné provedení OPC. To pohání motor 1.6 Turbo naladěný na 152 kW, respektive 207 koní. Jeho cena začíná těsně pod půl miliónem korun.
Zpátky ke Corse GSi: motor umístěný vpředu klasicky pohání kola přední nápravy, Opel ale nepochopitelně neuvedl technické údaje. Dle spekulací by pod kapotou mohl být benzínový motor 1,4 Turbo, naladěný na výkon 110 kW /150 k (nebo možná o pár koní vyšší) a dodávaný se šestistupňovou manuální převodovkou.
Přesné datum uvedení do prodeje ani prodejní cenu zatím automobilka z Rüsselsheimu neoznámila.