Článek
Vizuálně je pro netrénované oko těžké rozeznat rozdíly s odcházející mokkou, která byla prvním modelem, jenž představil nejnovější stylový jazyk Opelu s plnou přídí zvanou Vizor. Bližší pohled odhalí přepracovaný přední nárazník, který má zlepšit aerodynamiku.
Designéři Opelu také aktualizovali LED grafiku na předních a zadních světlech se třemi vertikálně uspořádanými bloky podobnými modelům Frontera a Grandland. Krytá mřížka chladiče obsahuje inovované logo automobilky.
Uvnitř je nyní standardní výbavou digitální kokpit se dvěma 10palcovými displeji a novým infotainmentem. Ten obsahuje widgety podobné smartphonu, vylepšené rozpoznávání hlasu, integraci ChatGPT do dostupné navigace a volitelnou 180stupňovou zadní kameru.
Opel Frontera se vrací, z offroadu je ale městský crossover
Přepracován byl také volant, stejně jako matně stříbrná středová konzola s konektorem USB-C a menším počtem tlačítek a novým minimalistickým voličem převodovky.
Technické změny následují sourozence na stejné platformě Stellantisu. Řada hnacích jednotek začíná neelektrifikovaným přeplňovaným tříválcovým 1,2litrovým motorem o výkonu 100 kW, 136 koní, který posílá výkon na přední kola prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.
Nová mild hybridní verze kombinuje stejný motor s elektromotorem o výkonu 21 kW umístěným v šestistupňové dvouspojkové automatické převodovce.
Elektrická varianta je nejvýkonnější ze všech s elektromotorem o výkonu 115 kW, 156 k, který získává energii z baterie o kapacitě 54 kWh. Dojezd činí 403 kilometry dle normy WLTP. Standardem je zabudovaná 11kW AC nabíječka, zatímco u rychlonabíječek se stejnosměrným proudem lze nabíjet výkonem až 100 kW. V ideálním případě tak nabíjení z nuly na 80 % zabere asi 30 minut.
Cenu modernizovaného provedení zatím české zastoupení neoznámilo.