Článek
Základním kamenem bude tahle malá patnáctistovka, která by však neměla mít s velkým vozem problémy. Už z toho důvodu, že karoserie mezigeneračně zhubla o 175 kilogramů u liftbacku a až 200 kilogramů u kombi. Výkony čtyřválce budou dva: 104 kW (144 koní) a 122 kW (165 koní). Komu tohle bude málo, dostane dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 191 kW (260 koní). Tahle verze bude moc zajímavá, protože dostane nový pohon všech kol a osmistupňovou převodovku.
Zájemci o diesely najdou v nabídce tradiční šestnáctistovku CDTI s výkony 81 a 100 kW (110 a 136 koní), které ale projdou technickou úpravou, takže nabídnou o 10 % nižší spotřebu proti současným jednotkám. Nejsilnějším naftovým motorem bude dvoulitrový čtyřválec s výkonem 125 kW (170 koní).
Pokud se ptáte, kolik auta budou mít spotřebu, tak to zatím nevíme. Ostatně teď při uvedení (auto bude na trhy uvedeno už na konci února, kdy vyjdou také ceny) nabídne Opel spotřebu podle standardní, ale realitě silně vzdálené metodiky NEDC. Do půli roku ale má vydat informace o spotřebách aut podle nové metodiky WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure), která zahrnuje mnohem přesnější testování spotřeby v reálných podmínkách.