Článek
Pro model Antara jsou k dispozici tři napříč uložené motory se čtyřventilovou technikou. Nejvýkonnějším agregátem je vidlicový zážehový šestiválec se zdvihovým objemem 3,2 litrů a výkonem 167 kW. Největší zájem Opel předpokládá o dvoulitrový turbodiesel se systémem přímého vstřikování common-rail o výkonu 110 kW, který se bude nabízet i v provedení o výkonu 93 kW. Oba tyto motory mají standardně bezúdržbový částicový filtr DPF. Základním motorem je zážehový čtyřválec zdvihového objemu 2,4 l o výkonu 103 kW.
Součástí pohonu všech kol Antary je elektronicky řízený elektro-hydraulický diferenciál, který v každé situaci zajišťuje optimální rozdělení točivého momentu mezi kola přední a zadní nápravy. Pohonný systém je sladěný se systémy ABS a ESP, které zlepšují ovládání vozu i jeho aktivní bezpečnost.
Zavazadlový prostor má objem 370 litrů (při využití až po kryt zavazadlového prostoru). Po sklopení zadních sedadel se nákladový prostor zvětší na 865 litrů, při využití až po střechu potom dokonce až 1420 litrů.
Zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž obě části lze sklápět samostatně. S překlopeným sedadlem předního spolujezdce lze v interiéru přepravovat předměty dlouhé až 2,63 m.