Hlavní obsah

Omlazený Volkswagen Polo už je možné objednat, začíná pod 350 tisíci

Polo už je možné objednávat za ceny vyšší než dřív, ale stále relativně rozumné vzhledem k výbavě, kterou nabízí. Základ stojí od 347 tisíc, prozatím nejvyšší verze R-Line začíná na 503 tisících.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen Polo R-Line

Článek

Základní cena modernizovaného Pola je 346 900 korun. Ano, je to o pár desítek tisíc víc, než před modernizací – když jsme v roce 2019 vůz testovali, prodával se od 302 tisíc – ale taky toho zákazníci za své peníze dostanou víc. V základu jsou např. LED světla na obou koncích auta, digitální přístrojový štít, elektrická okna a zrcátka i s vyhříváním nebo také středový airbag.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen Polo R-Line

Kromě toho je v základu klimatizace, asistent pro jízdu v jízdních pruzích, sledování překážek před vozem s automatickým nouzovým brzděním včetně detekce nepozorných chodců nebo neukázněných cyklistů a sledování únavy řidiče. Kola jsou ocelová; litá jsou za příplatek, stejně jako světlomety LED Matrix nebo paket poloautonomní jízdy Travel Assist.

Volkswagen Polo prošel modernizací, nabízí technologie z větších aut

AutoMoto

Podrobný ceník si Volkswagen zatím nechává pro sebe, ale kromě základní ceny známe i ceny vyšších výbav.

Základní ceny modernizovaného VW Polo dle výbav
VýbavaMotorizaceZákladní cena
Polo1,0 MPI 59 kW/80 k346 900 Kč
1,0 TSI 70 kW/95 k380 900 Kč
Life1,0 TSI 70 kW/95 k404 900 Kč
Style1,0 TSI 70 kW/95 k475 900 Kč
R-Line (dostupné na podzim)1,0 TSI 70 kW/95 k502 900 Kč

Kromě motorů zmíněných v tabulce bude k mání i silnější verze litrového TSI o 81 kW/110 koních, pro který ale automobilka ceny prozatím nezveřejnila, a také verze na CNG, označená 1,0 TGI a nabízející 66 kW/90 k. Turbodiesel v nabídce nebude, stejně jako hybridní verze. Sedmistupňovou dvouspojku DSG je možné mít k motorům TSI, jinak je standardem pěti- nebo šestistupňový manuál.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen Polo R-Line

Výbava Life přihodí k základu kožený volant, USB pro zadní místa, středovou loketní opěrku vpředu nebo výškově nastavitelná přední sedadla. Style dostane litá kola, automatickou klimatizaci, lepší infotainment s bezdrátovým Apple CarPlay a Androidem Auto, ambientní osvětlení interiéru, parkovací čidla, paket poloautonomní jízdy Travel Assist nebo již zmíněné světlomety LED Matrix.

Nabízí se srovnání se Škodou Fabia, která je ve své čtvrté generaci polu díky platformě MQB A0 technicky příbuzná. Novinka z Mladé Boleslavi v základu nazvaném Ambition o 17 tisíc levnější, startuje na 330 tisících korun, a také už v základu nabízí LED světla, elektrická okna a zrcátka s vyhříváním, manuální klimatizaci nebo několik základních jízdních asistentů.

Škoda představila novou fabii

AutoMoto

Pro další srovnání vezměme třeba vůz Renault Clio, který startuje na 315 tisících s klimatizací a aktivním nouzovým brzděním, ale pouhými 65 koňmi výkonu; za 90 koní je nutné zaplatit nejméně 340 tisíc korun.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám