Hlavní obsah

Obrovské logo značky a módní doplněk zároveň, to je nový klíč od Ferrari

Novinky, laz

Ferrari Roma přichází jako nejlevnější model značky, zároveň ale představuje vstup do nové éry. Nejen co se interiéru a multimédií týče, ale i vzhledem k přístupovému klíči. Či spíše obšitému logu.

Foto: Ferrari

Doba digitální přišla i do Ferrari.

Článek

Klíč od auta je nedílnou součástí celého uživatelského zážitku. A u exkluzivních vozů to platí dvojnásob.

Ferrari dlouhá léta, a u některých modelů ještě nedávno, drželo starosvětský klíček bez možnosti bezklíčového přístupu a startu.

Archaismus, který jste mohli považovat za styl, ale taky jako výsměch. U aktuální generace vozů z Maranella najdete klíč modernější, ovšem to, co si Italové schovali pro horkou novinku Roma, je něco nevídaného. Na Twitteru nový klíč ukázal editor Top Gear magazínu Jack Rix.

Nové Ferrari se jmenuje jako italské hlavní město

AutoMoto

Z jedné strany je klíček prostým hranatým logem automobilky. Ze strany druhé jde o koženou obšitou placku. Pravděpodobně pasující ke konfiguraci interiéru daného vozu.

Zaujme také samotná velikost „přístupové karty”. Inu, něco takového se na baru bude vedle peněženky pokládat hezky.

Související témata:

Související články

Ferrari se chce zaměřit na pohodlnější vozy

Na festivalu automobilové krásy a rychlosti Pebble Beach Concours d'Elegance se objevil i šéf značky Ferrari John Elkann. Pohovořil i s médii, a přitom dokázal...

Výběr článků

Načítám