Článek
Výrobce slibuje vyrobit pouhých 500 kusů sériové verze a jak již bylo řečeno, z cenového pohledu je o nejdražší Lexus všech dob – 375 tisíc euro, tedy zhruba 9,7 miliónu korun.
Cena je v porovnání s ostatními supersporty zvučných jmen jako Ferrari, Porsche nebo Lamborghini extrémně vysoká. Skoro by se dalo říci, že LF-A je předražené. Přesto - vážných zájemců je více, než kolik jich japonská automobilka dovede uspokojit. Není bez zajímavosti, že Lexus prozatím nepotvrzuje objednávky, ale pouze eviduje vážné zájemce. Uzávěrka objednávek je naplánována na konec březnového ženevského autosalonu. Potvrzení o tom, zda se na zájemce dostane, vydá Lexus v květnu. Lexus LF-A se bude sestavovat ručně tempem 20 vozů měsíčně.
Vidlicový desetiválec má objem 4,8 litru a nejvyšší výkon 560 koní (412 kW) při 8700 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 6800 otáčkách a má hodnotu 480 Nm. Lexus LFA má motor vpředu a poháněná zadní kola a šestistupňovou samočinnou převodovku s možností sekvenčního řazení.
Brzdy jsou vzhledem k jízdním výkonům keramické. Dvacetipalcová litá kola obouvají vpředu pneumatiky s rozměry 265/35 ZR20 a vzadu 305/30 ZR20.
Lexus LFA zvládne stovku za 3,7 vteřiny a rozjede se až na 325 km/h. Rozdělení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu má blízko ideálu, 48:52 ve prospěch zadní nápravy.