Článek
Záměrně říkáme, že jde o nové auto, i když by někdo mohl říct, že jde o renovaci. Ano, určitě – základem je skutečně Hummer H1 nebo jeho armádní verze HMMWV. Jenže tahle renovace je natolik velká a změní tolik věcí, že už je to vlastně spíš stavba nového auta.
Zákazník si přiveze vůz, a ten je rozebraný do posledního šroubku. Rám vozidla firma obrousí, vyčistí a zpevní. Rozchod kol zvětší o 20 cm, pružení je samozřejmě nové a moderní. Ve voze pracuje vidlicový naftový osmiválec Duramax o objemu 6,6 litru s výkonem 372 kW (500 koní) a hlavně s točivým momentem 1355 N.m. I s takovými charakteristikami, které by mohl vozu závidět lecjaký supersport, dokáže jet maximální rychlostí 155 km/h.
Pak následuje karoserie. Opět očištěná s vyměněnými špatnými díly. Laky jsou speciální – buď hladké, nebo jako v tomto případě s hrubým vypalovaným nástřikem. Tahle barva se pak jmenuje velmi symbolicky „polepavě šedá“. Interiér sice zůstal původní, ale jen zčásti. Vše je nově nečalouněno, je tu nový volant, ovladače či výkonný audiosystém. Firma je schopná upravit vlastně jakýkoli typ karoserie. Na přání pak může dát autu praktik cokoli – od terénních specialit, jako jsou šnorchly pro brodění, až po závodní sedačky.
Přeměna začíná s cenou někde na 4,8 miliónech korun. Auto na fotografii má z doplňkové výbavy další drobnosti, takže je to ještě o 500 000 korun dražší kousek.