Článek
Spojení nejnovějších nápadů designérů a ženské krásy bere za své a modelkám zvoní na autosalonech hrana. Útěchou jim může být, že autosalony nebudou chudší jen o jejich půvaby, ale obecně, protože stále více značek nákladné stánky na salonech opouští. Náhradou jim je internet, kde zbývá dost místa i pro ženský šarm.
Přesto některé automobilky ještě letos do Ženevy spolu s vozy přivezly dosud neodmyslitelné usměvavé slečny. Například automobilky Škoda, Lvchi nebo Jeep krásky ke svým vozům přivezly, ale troufám si říci, že stánky s modelkami bych spočítal na prstech.
Snadno se přitom dají najít fotky z ženevského autosalonu minulých let, které se nevěnují ničemu jinému než modelkám. Bývají u nich desítky fotek mladých dam, oděných tu spoře, tu decentně, ale vždycky tak, aby přitáhly pohledy publika na sebe - a o vteřinu později na auto, u kterého stojí.
Počty modelek na ženevském autosalonu v posledních letech trochu klesaly, ale ve světle událostí posledních měsíců a informací ve videu je nabíledni, že tato velká změna je reakcí na kampaň „Me Too”, tedy česky „Já taky”. V té se ženy hlásily k tomu, že „ony taky” byly někdy v minulosti oběťmi sexuálního obtěžování. [celá zpráva]
„Na našem stánku je šperkem auto,” nechává se ve videu slyšet výkonný ředitel Lamborghini Stefano Domenicali. A právě to je v tomto případě druhou stranou mince. Na autosalony jezdíme primárně kvůli autům, ne kvůli modelkám, a chceme fotit auta, před kterými nikdo nebude zaclánět, ať to je mladá kráska nebo kdokoliv jiný.