Článek
V rámci faceliftu Superbu nepřichází jen verze iV s plug-in hybridním pohonem, ale také Scout. Zatímco u předchozí generace šlo o Scoutline, tedy spíše designový paket, Scout si dělá ambice i na lehký terén. Má proto ve standardu zakrytovaný podvozek, zvýšenou světlou výšku a pohon všech kol. Na přání lze zvolit adaptivní tlumiče.
Čtěte více o novinkách Škody | |
---|---|
Nová Škoda Superb odhalena, vůbec poprvé jezdí i na elektřinu | |
První elektromobil Škody má přízvisko iV |
Vzhledově se liší plastovým bodykitem s chromovanými doplňky. Disky kol mohou mít osmnáct či devatenáct palců. Exkluzivně je v nabídce oranžový lak Tangerine. Uvnitř najdete odlišné materiály a sedadla s nápisem Scout.
Jen s nejsilnějšími agregáty
Na výběr jsou dvě motorizace, vznětový dvoulitr s výkonem 140 kilowattů a točivým momentem 400 newtonmetrů doplňuje zážehový dvoulitr s výkonem 200 kW a točivým momentem 350 Nm. Obě motorizace spolupracují s dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou DSG.
Scout těží i z dalších inovací zmodernizovaného Superbu, v čele s novými LED světlomety s funkcí vykrývání okolního provozu nebo zmodernizovaný infotainment s on-line funkcemi. Stejně jako ostatní verze se na trh dostane ještě na konci letošního roku, ceny zatím nejsou známé.