Článek
Ale nebojte, auto se nedostane moc hluboko. Pod kapotou totiž bude zážehový čtyřválec o objemu 1,8 l s přeplňováním, který známe už dnes v modelu Alpine A110. [celá zpráva]
Výkon by se měl pohybovat někde kolem 300 koní. Uvidíme, jak se k tomu postavili v marketingu firmy, aby si auta nekonkurovala.
Každopádně očekávejte, že motor bude nově spojen i s dvouspojkovou automatickou převodovkou. Komu málem rupla pumpa, že dopadne auto jako Renault Clio R.S., tak si může dát něco na uklidněnou. Manuál bude v nabídce stále. Zajímavou novinkou bude i aktivní natáčení zadní nápravy, které teď Renault tlačí, kam může.
Podrobnosti se dozvíme jak v Monaku, tak na podzimním představení, protože až bude padat listí ze stromů, má auto přijít oficiálně na výstavní plochy a na začátku roku 2018 pak i na trh.