Článek
Novinku na ulicích prozradí kromě značení na zádi a napevno umístěného křídla i lehce upravená příď, která má ještě výraznější nasávací otvory a karbonové aerodynamické doplňky. Výsledkem by měla být výrazně zlepšená aerodynamika, ke které přispívá i aktivní aerodynamický profil podvozku a aktivní systém Airpanel v masce.
Automobilce se tak podařilo snížit aerodynamické zvedání přední nápravy až o 30 procent, což se má výrazně projevit na ještě preciznějším chování řízení. Přítlak na zadní nápravě se povedlo zvýšit o dalších 15 kilogramů.
V podbězích jsou umístěná 21“ kovaná kola, která mohou být obuta do sportovních pneumatik Michelin Pilot Sport 5 nebo Pilot Sport Cup 2 R. O bezpečné zpomalení se starají největší standardně dostupné karbon-keramické kotouče od Mercedes-AMG GT. Vpředu mají průměr 419 mm a zakusují se do nich šestipístkové třmeny.
Mercedes-AMG GT dostal hybridní pohon, slibuje nejlepší zrychlení v historii značky
Kromě aerodynamiky se automobilka zaměřila také na vylepšení chlazení. Model dostal další chladiče, umístěné v bočních částech přídě. Vlastními chladiči jsou vybavené i oba diferenciály systému variabilního pohonu všech kol. Vylepšen byl také přístup vzduchu k brzdám, díky čemuž by měla novinka lépe zvládat i dlouhé namáhání na okruhu.
O pohon se stará 4,0litrový motor V8 biturbo, jehož výkon oproti modelu AMG GT 63 vzrostl o 20 kW (27 k) na finálních 450 kW (612 k) a točivý moment o 50 Nm na výsledných 850 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá model za 3,2 sekundy, rychlosti 200 km/h dosáhne za 10,9 sekundy (o 0,5 sekundy rychleji než GT 63) a maximální rychlost je 317 km/h.
Kabina nabídne AMG Performance sportovní sedadla s dostatečnou oporou a AMG Performance volant čalouněný kůží Nappa a mikrovláknem ve standardu. Cenu ani dostupnost novinky zatím automobilka nespecifikovala.