Článek
McLaren ví, že jeho auta jsou špičková. Ovšem také má problém s tím, že se musí spokojit jen s omezeným počtem zákazníků, a ti, i když jsou extrémně movití, přece jen mohou utratit jen určité množství peněz. Víc zákazníků znamená víc peněz. Navíc spousta z nich chce auto na každý den. Nebo alespoň na víkendy. To třeba McLaren 570S je spíš na okruhy.
A tak už 30. dubna shodí kamufláž nový model Grand Tourer. Ano, bude to auto pro komfortní, i když stále sportovní jízdu. Pod kapotou bude přeplňovaný vidlicový osmiválec, a ten zajistí, že výkonu bude stále dost. V jakékoli situaci.
Auto bude tradičnější. Bude se spíš podobat Ferrari nebo podobným druhům vozidel než speciálům, jakých je v současném portfoliu britské značky aktuálně plno.
Teď auto míří po vlastní ose ze španělského vývojového centra v Barceloně do britského výrobního centra ve Wokingu, aby dokázalo, že i McLaren je auto pro používání na dlouhé trasy (zde přes 1600 km). Samozřejmě že k tomu bude zapotřebí i nějaké vybavení. S sebou si tedy posádka veze vše, co potřebuje - v kufru auta.