Článek
Pokud se spokojíte s atmosférickou dvanáctistovkou o výkonu 62 kilowattů, pětistupňovou manuální převodovkou a základní výbavou Start, s novou i20 ze showroomu vyjedete za 279 tisíc.
V základu však chybí klimatizace a rádio. Často i kvůli legislativním nutnostem zde však najdete například šest airbagů, autonomní nouzové brzdění s detekcí chodců, asistenta pro vedení vozu v jízdních pruzích, asistenta pro rozjíždění do kopce, multikolizní brzdu, tempomat, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo dálkové ovládání centrálního zamykání.
Nový Hyundai i20: Křiklavá světla a elektrifikace
Varianta Comfort už však rádio a klimatizaci nabídne, se stejným motorem se přitom stále do tří set tisíc vejde, byť o baťovskou desetikorunu. Tento stupeň rovněž otevírá cestu k přeplňovanému litrovému tříválci o výkonu 74 kW, který tak nejlevněji lze pořídit za 329 990 korun.
Třetí dostupná jednotka, mild-hybridní verze téhož litrového tříválce, ovšem s výkonem 88 kilowattů, je k dispozici až od třetí výbavy Smart. Takový vůz vyjde na 429 990 korun, ve standardu už najdete i například infotainment s dotykovou obrazovkou, šestnáctipalcové disky nebo zadní parkovací senzory s kamerou.
Ostrý hatchback na obzoru. Hyundai poutá na i20 N
Zajímavostí je, že nejvyšší výbavu Style lze pořídit i se základním motorem bez přeplňování. Od 419 990 korun je tak k mání i20 s větším infotainmentem o úhlopříčce 10,25 palců, navigací, sledováním mrtvého úhlu, vyhříváním sedadel, ambientním osvětlením, bezdrátovým dobíjením telefonů a další výbavou.