Článek
Nově stylizovaná přední část Rangeru působí modernějším a uhlazenějším dojmem, stále však jde o velký a svou velikostí neotesaně působící pick-up. Přídi vozu dominuje rozměrná maska chladiče se třemi horizontálními lištami a nápisem „RANGER“. Dvojice černých otvorů po stranách masky spolu s velkými světlomety jsou snadno rozpoznatelné. Nárazník je opatřen integrovanými světlomety do mlhy.
Pět z deseti nabízených odstínů vnějšího laku je nových. Jsou to zelená Highland, modrá Wining, modrá Lagoon, červená Copper a bronzová Desert.
:. Interiér se změnil pouze velmi málo.
Všechny Rangery nabízejí přehrávač CD s podporou formátu MP3 již v základní výbavě. Ranger se může pochlubit také celou řadou odkládacích prostor, jako je schránka na brýle, rozměrná kapsa v obou předních dveřích nebo výsuvná police nad schránkou před spolujezdcem. Police má nosnost deset kilogramů.
Všechna nabízená provedení nového Rangeru jsou standardně vybavena elektrickým stahováním oken a elektrickým ovládáním vnějších zpětných zrcátek.
Modely Single Cab jsou dvoumístné, zatímco RAP Cab odveze čtyři a Double Cab pět lidí. Zadní sedadla verze RAP Cab lze sklopit dopředu a získat tak prostor pro zavazadla přímo v kabině. Velikost korby závisí na zvolené karoserii: Single Cab nabízí 2280 x 1456 mm, RAP Cab 1753 x 1456 mm a Double Cab – 1530 x 1456 mm.
:. Ford Ranger (2009): změny nejsou nikterakrazantní
Nový Ford Ranger dává zákazníkům na výběr ze dvou motorů. Oba nabízené vznětové agregáty Ford Duratorq TDCi mají vstřikování common-rail, mohou pohánět zadní nebo všechna čtyři kola a lze je kombinovat jak s pětistupňovou manuální převodovkou, tak s pětistupňovou samočinnou převodovkou.
Motor o zdvihovém objemu 2,5 l vyvine nejvyšší výkon 105 kW a točivý moment 330 Nm. Ve verzi 4x2 spotřebuje v kombinovaném cyklu 8,3 l/100 km, provedení 4x4 si pak vyžádá 8,9 l/100 km. Agregát se zdvihovým objemem 3,0 l pak dává 115 kW a 380 Nm.