Článek
Ford F-150 je už nějakou dobu známý s benzínovými i dieselovými pohonnými ústrojími. Automobilka však nyní pracuje na hybridní verzi – aby dostála svému sloganu „Built Ford Tough” propagujícímu odolnost.
Už je známo, že hybridní verze pick-upu ponese název PowerBoost a bude mít 3,5l přeplňovaný šestiválec Ecoboost spojený s elektromotorem a 1,5kWh lithium-iontovou baterií pro kombinovaný výkon 436 koní a točivý moment 773 N.m. Ford chce ale zajistit, že hybrid bude pod maximální zátěží fungovat stejně dobře jako konvenční varianta.

Louže solného roztoku má za cíl otestovat protikorozní ochranu podvozku.
To znamená, že hybridní verze jako celý automobil prochází úplně stejným testováním jako konvenční modely. A některé z těchto zkoušek v michiganském testovacím polygonu Silver Creek jsou tak náročné, že musí řídit robot, protože pro člověka by to znamenalo zdravotní riziko.

Po čtyřsetmetrové trati s různými typy ocelových výmolů musí řídit robot.
Jejich gros je speciálně vytvořená trať plná ocelových „výmolů” dvanácti různých tvarů, přes které plně naložený vůz – to znamená 962 kg nákladu – jezdí vysokou rychlostí. Trať je dlouhá téměř 400 metrů a vůz jí projede několikasetkrát.

Speciální hydraulický stolec třese baterií více než tři dny téměř v kuse.
Kromě toho do testů patří skutečné offroadové tratě, projíždění solným roztokem pro prověření ochrany proti korozi nebo tahání 5760 kg těžkého přívěsu – maxima, co tato verze F-150 utáhne – do 18 km dlouhého stoupání, na kterém vůz vystoupá 1066 výškových metrů. V těchto zkouškách už nicméně řídí řidič-člověk.
Pro testování samotné baterie Ford postavil speciální stolec, který s baterií třese 82 hodin různými způsoby a v podstatě v kuse. Podle automobilky je tak simulováno 10 let tvrdého zacházení v reálném světě.

Již představená konvenční varianta nového Fordu F-150. Jak bude vypadat hybrid, zatím není přesně jasné, ale velká podobnost je téměř jistá.