Článek
Auto se přiblížilo svým vzhledem k ostatním modelům značky. Na první pohled by se zdálo, že by to mohl být jen takový větší facelift. Ale je to kompletně nové auto. Nejde totiž jen o nová světla a masku.
Auto nabídne neuvěřitelnou škálu možností stylu. Při představení se objevily hned čtyři zajímavé řady. Stylový Ford Fiesta Titanium doplní luxusní verze Vignale. Pro fanoušky sportovního střihu je verze ST-Line a poprvé se tu objevuje i verze oplastovaná a pravděpodobně i lehce zvýšená verze Active, bohužel Ford byl na detaily včetně rozměrů zatím skoupý. Všechny se liší nejen nějakými drobnostmi, ale ani jedna nemá stejný přední nárazník nebo mřížku chladiče.
Interiéru bude vládnout velký, osmipalcový volně stojící displej, který bude zvládat rozhraní Sync 3. V rámci personalizace se objeví i super audio Band Play.
Technika vozu zatím nebyla prozrazena. Můžeme očekávat standardní nabídku tří- a čtyřválcových motorů. Zajímavou novinku ale má několikrát oceněný tříválcový litrový benzínový agregát, který nově dostane také vypínání válců! Naskočení neaktivního válce prý probíhá během 14 milisekund, tedy dvacetkrát rychleji než mrknutí oka. Navíc motor dostal blíže nespecifikovaný speciální systém vyvažování, aby se snížily vibrace.