Článek
Již na první pohled lze novou C3 jednoduše zařadit mezi ostatní modely Citroënu - zakulacený design a obrovské prosklení. Nové C3 se tak přiblížilo kompaktnímu rodinnému MPV C3 Picasso.
Při pohledu z profilu jsou nicméně jasně vidět kontury původní C3, na kterou druhá generace navazuje. Nový model se svojí délkou blíží čtyřmetrové hranici - konkrétně jde o 3,94 metru, šířka činí 1,7 metru. Zavazadlový prostor nabídne v základním uspořádání rovných 300 litrů objemu.
Pracoviště řidiče působí solidním dojmem - soudě podle zatím jediné fotografie interiéru. Přístrojová deska má retro nádech a na malé auto působí až nezvykle luxusně. Patrně jde o nejdražší výbavovou verzi v nabídce, ale i tak - jde o příjemné překvapení.
O pohon se postarají osvědčené agregáty, počínaje benzínovou čtrnáctistovkou a konče maloobjemovým turbodieselem. Základní čtyřválcová čtrnáctistovka se dodává buď ve variantě 55 kW (75 k) nebo 70 kW (95 k), dieselové motory nabízejí z objemu 1,6 litru 66 kW (90 k) a 80 kW (109 k). Prodejní ceny ani přesné datum uvedení v Česku zatím není známo.