Článek
Nové Porche Cayenne upravil svůj vzhled, takže nyní jsou tvary přídě i zádě mnohem ostřejší a dynamičtější. Jenže ta hlavní změna proběhla pod kapotou. Všechny motory dostaly totiž přímý vstřik benzínu, čímž splňují přísnější emisní limity, snížily spotřebu až o 15 %, ale také zvedly výkony. Také bylo nasazeno variabilní časování ventilů VarioCam Plus.
U základní verze sportovně-terénního vozu činí navýšení výkonu 29 kW. Cayenne je nyní poháněn šestiválcovým motorem o výkonu 213 kW. Zdvihový objem byl zvýšen z 3,2 na 3,6 litru a točivý moment se vyšplhal z 310 na 385 N.m. Pro zrychlení z nuly na 100 km/h potřebuje Cayenne 8,1 sekund, nejvyšší rychlost činí 227 km/h. Pro srovnání: hodnoty jeho předchůdce činily 9,1 sekund a 214 km/h.
Cayenne S s motorem V8, se zdvihovým objemem zvětšeným na 4,8 litru, dosahuje točivý moment 500 N.m (doposud 420 N.m). Má nyní výkon 283 kW - což je o 33 kW více než dosud.
Cayenne S zrychlí na sto kilometrů za 6,6 sekund, jeho nejvyšší rychlost činí 252 km/h (předchůdce: 6,8 sekund a 242 km/h). U nového špičkového modelu Cayenne Turbo se zvýšil výkon motoru v porovnání s předchůdcem o 37 kW. Nový, dvěma turbodmychadly poháněný osmiválec má výkon 368 kW a 700 N.m (doposud 620 N.m). Zrychlení z nuly na 100 km/h absolvuje Cayenne Turbo za 5,1 sekund a dosahuje nejvyšší rychlosti 275 km/h (předchůdce: 5,6 sekund a 266 km/h).
Nové vozy lze již nyní objednat u výhradního dovozce. Základní model Cayenne V6 stojí 1 258 824 Kč, verze S 1 594 958 Kč a za nejvýkonnější Turbo se požaduje 2 645 378 Kč.