Článek
Představení nové identity značky Jaguar, která se odklání od konzervativního stylu a slibuje úplný restart, vyvolalo na sociálních sítích poměrně vášnivou debatu, přičemž valná většina diskutujících nebyla z nového směřování automobilky zrovna nadšená.
Nedlouho poté ale Jaguar zveřejnil i první ukázku svého nového konceptu, jehož premiéra proběhne 2. prosince na akci v Miami, kde chce automobilka ukázat své další směřování v čistě elektrické budoucnosti.

Nová identita značky Jaguar
Snímek ukazuje pohled na levou zadní část konceptu čistě elektrického sedanu, přičemž už na první pohled zaujme absence klasického zadního okna. Karoserie sází na robustní a uhlazené rovné plochy, elegantní linii střechy a pořádně vystouplé zadní blatníky.
Dominantou zádi se zřejmě stane mřížka, do které mohla automobilka integrovat osvětlení, jež na ukázce nevidíme. Krátký komentář u snímku uvádí: „Toto je Jaguar. Odvážný. Dramatický. Neohrožený.“
Automobilka také připomíná, že jde o první ukázku vozu vytvořeného v rámci nové filozofie označované jako „Výjimečný Modernismus“. Koncept by se měl během příštího roku stát produkčním čistě elektrickým vozem, který bude prvním z flotily tří nových elektromobilů uváděných postupně na trh.
Jaguar představuje nové logo a identitu značky, jde o kompletní reset

Jaguar v prosinci ukáže svou budoucnost. Koncept značku nasměruje o patro výš
