Článek
Auto se jmenuje Novitec Torado Lamborghini Huracan RWD a je na něm odladěna vlastně každá důležitá součást. Například výfuk je z Inconelu, snižuje protitlak a samozřejmě zvyšuje zvukovou produkci, která se ozývá za vozem. Nebo takové pružení.
Díky novým pružícím jednotkám Novitec Torado Sport je nižší světlá výška o 35 mm. Jak je to možné? To by muselo Lamborghini už ležet na zemi. Nemuselo. Auto totiž dostalo ještě větší kola (245/30 ZR 20 vpředu a 325/25 ZR 21 vzadu), a tak nějaký ten milimetr narostl.
Nebo aerodynamika. Ta je tady hodně vypracovaná. Ostatně Novitec patří k těm z mála tuningových firem, které vše pilně testují v aerodynamickém tunelu. Takže tady je nový přední nárazník, zadní difuzor, velké křídlo i malé odtahové hrany.
Nová je třeba i přední kapota, která ubírá trochu vzduchu z předních chladicích otvorů tak, aby se snížil odpor vzduchu a vylepšilo se jeho obtékání kolem karoserie. Drobnosti, jako jsou jiné prahy či zrcátka, už jen dotváří atmosféru. Samozřejmě že vše je vytvořeno z uhlíkového kompozitu, který může být lakovaný průhledným lakem, ale klidně jej lze zabarvit do jakéhokoli odstínu.
Ale to hlavní je pod kapotou. Tady se objevují dvojčata turbodmychadel, která dopují vidlicový desetiválec. Výsledkem je výkon 610 kW (830 koní). A to všechno je posláno pouze na zadní kola. Tohle si opravdu nemůže koupit každý.
Pokud se ptáte na cenu, tak tohle auto je vlastně složeninou všechno nejlepšího, co Novitec pro zadokolky Lamborghini Huracán nabízí. A protože Novitec nedělá auta pro střední třídu, tak ceny se zásadně neuvádějí. Až na výsledné faktuře.