Článek
Proti předchozím autům, má tohle prodloužený rozvor i délku karoserie, díky čemuž výrazně profituje prostor pro nohy na zadních sedadlech. Tvarem karoserie pak připomíná londýnské taxíky. [celá zpráva]
Ovšem zadní dveře se otevírají posuvně, takže nepotřebují tolik místa na parkovišti vedle sebe. Extrémně dobrý nástup do auta chce firma propagovat hlavně při olympiádě a následující paralympiádě, kdy chce nasadit ke sportovištím několik tisíc těchto vozidel. Dveře jsou tak velké, že přes ně projede i nesložený vozík pro tělesně postižené. Složený se pak vejde do kufru o objemu 401 litrů.
Auto je vybaveno uvnitř veškerým komfortem. Například je tu speciální větrání pro přední i zadní sedadla zvlášť, vzadu je LED osvětlení, k dispozici jsou USB sloty pro dobíjení telefonů, okna jsou ze speciálního skla, které více tlumí hluk z okolí. V základu je šest airbagů, auto je navíc vybaveno předkolizním systémem. Přední světla spoléhají na bi-xenonovou techniku, zadní pak na LED diody.
Zajímavý je i motor. Nejde o žádný elektromobil. Tohle auto musí každý den absolvovat stovky kilometrů na jednu nádrž. Takže pod kapotou je patnáctistovka, která spaluje plyn LPG. Svůj výkon posílá na přední kola. Teď je jen na vás, jestli je podle vás rozumnější japonská cesta s LPG nebo londýnská s elektromobilem.