Článek
Kdo se podívá na nový model Outback, ten patrně zapřemýšlí, jak se vlastně změnil. Pravděpodobně si nejdřív všimne podivných pilovitých prahů, ohromných ližin na střeše a mohutného oplastování.
Jenže změn je mnohem víc. Je to vlastně celé nové auto, které jen přebírá původní tvar světel a zadní části karoserie.

Oplastování je opravdu bohatýrské

Subaru Outback
Stojí na globální platformě a v Americe se představilo s dvojicí motorů. Silnější je přeplňovaná verze plochého čtyřválce 2.4 l se 194 kW a 376 N.m. Slabší je známý atmosférický čtyřválec o objemu 2,5 l s výkonem 136 kW a 239 N.m točivého momentu. Samozřejmě že obě varianty pracují s bezstupňovou převodovkou CVT a pohonem všech kol s vektorováním točivého momentu.
Nová generace je výrazně tužší na zkrut, bezpečnější při kolizích ze všech směrů, a navíc i vybavenější v rámci elektronických hlídačů. Eye Sight třeba v sobě už má standardně adaptivní tempomat.

Digitální doba dorazila i do Subaru
Interiér se změnil také výrazně. Volant je sice stejný, ale uprostřed už sídlí svisle orientovaná velká 11,6palcová obrazovka infotainmentu.
Pohled na tlačítka pak ukáže, že se zvýšily i počty jízdních režimů, takže auto elektronicky hlídá například jízdu na ledu, písku, v tvrdém terénu…