Článek
Vedle oznámení premiéry novinky automobilka přispěchala i s první fotografií předních světlometů a krátkou videoupoutávkou. Již dříve Japonci ukázali přední kolo s blatníkem, rovněž se začaly šířit i uniklé snímky.
Subaru poutá na nové BRZ, průkaznější fotografie mezitím putuje internetem

Toyota sice o nástupci modelu GT86 zatím nic konkrétního neuvádí, ovšem už dříve zástupci obou automobilek potvrdili, že vývoj druhého vydání probíhá v kooperaci podobného rázu.
Celkový recept by se podle všech indicií měl držet lehké, nízké konstrukce se čtyřmístným uspořádáním interiéru, stejně jako pohonu s klasickým uspořádáním. Tedy podélně uloženým motorem s pohonem zadních kol.
Test Subaru BRZ: Sbohem, budeš nám chybět

U novinek se opět se však počítá s klasickou koncepcí s pohonem zadních kol a manuální převodovkou. Spekulovalo se, zda nová „Toyobaru” dostanou přeplňované motory, ale nejnovější informace naznačují, že se duo bude držet atmosférického plnění, a to díky plochému 2,4litrovému čtyřválci od Subaru s kódovým označením FA24.
Má výkon 162 kilowattů, 217 koní a točivým moment 240 Nm. To je o něco více než jednotka z první generace o objemu 2,0 litru s výkonem 152 kW, 205 koní, a točivým momentem 211 Nm. Právě tato jednotka však vzbuzuje otázky, zda-li se nová generace může dostat do Evropy s jejími přísnými pokutami za překročení flotilových emisních limitů.

Subaru BRZ druhé generace