Článek
Všechna čtyři kola modelu 911 Turbo roztáčí přeplňovaný šestiválcový motor o objemu 3,8 litru s přímým vstřikováním paliva a dvojicí turbodmychadel s variabilní geometrií lopatek. Motor v základní verzi produkuje 520 koní (383 kW), v modelu 911 Turbo S pak o 40 k více (560 k/412 kW).
Točivý moment (jak velký bude, zatím Porsche nesdělilo) je přenášen pomocí sedmistupňové dvouspojkové převodovky (PDK), manuální podle všeho bohužel nebude nabízena (stejně jako pro novou 911 GT3).
Akcelerací patří dle sprintu z klidu na 100 km/h nové turbo k nejrychlejším autům světa – základní verze s příplatkovým paketem Sport Chrono Plus zvládne tuto disciplínu za 3,2 s, verze S je ještě o 0,1 s rychlejší (minulá generace zvládla 0-100 km/h za 3,3 s). Maximální rychlost dosahuje v případě obou verzí shodných 318 km/h.
Natáčení zadních kol
Zásadní novinkou nového 911 Turba je řízení zadní nápravy pomocí elektromechanického zařízení. Zadní kola se mohou podle rychlosti jízdy natáčet až do úhlu 2,8 stupně. Porsche tvrdí, že v rychlostech do 50 km/h s natočenými předními koly systém zadní kola natočí do opačného směru a to vyvolá efekt, jako kdyby se zkrátil rozvor o 250 mm. Díky tomu by nový model ze Stuttgartu měl být v zatáčkách znatelně mrštnější. V rychlostech nad 80 km/h systém zadní kola natáčí ve stejném směru jako přední a tím se virtuálně prodlouží rozvor o 500 mm. Vůz tak údajně získá výraznější stabilitu.
Mezi zajímavosti patří také dvoubarevně lakovaná kovaná 20palcová kola – na modelu 911 Turbo S mají centrální jištění. Aerodynamické vlastnosti vylepšuje třípolohový přední spoiler, zadní vysouvací křídlo má rovněž tři polohy nastavení. Nový je i systém pohonu všech čtyř kol, který využívá vícelamelové spojky, systém pohonu 4x4 je chlazený vodou.
Prodej turba bude zahájen v září. Základní verze stojí 162 055 euro (cca 4,05 miliónu korun), silnější Turbo S bude k dostání za cenu 195 256 eur (4,88 miliónů korun). Světová premiéra proběhne v září na frankfurtském autosalonu, poté bude zahájen prodej zákazníkům.