Článek
Targa je už tradičně určitým mezistupňem. Zachovává si eleganci kupé, ovšem přidává nebe nad hlavou jako u kabrioletu. Jako u předchozích generací je mechanismus složený ze skleněného panelu střechy, který se umí složit za posádku, kde zůstává výrazně klenutá část.
Nejprve bude novinka k dispozici ve verzích Targa 4 a Targa 4S. To znamená pohon všech kol a třílitrový plochý šestiválec se dvěma turbodmychadly. O výkonu 380, respektive 444 koňských sil v 6,5 tisících otáčkách za minutu.
Bulhar vyrazil s novým Porsche do terénu, zřejmě si spletl 911 s Cayenne
Zrychlení z nuly na stovku je otázkou 4,2, respektive 3,6 sekund. Targa 4 umí 289 km/h, zatímco „esková” varianta až 304 km/h. Oba modely mají k dispozici osmistupňovou dvouspojkovou převodovku, adaptivní tlumiče či zadní elektronicky řízený sportovní diferenciál.
Ceny nové verze Porsche dosud neoznámilo.