Článek
Hned na první pohled je patrný návrat automobilky ke klasickým kulatým světlometům. Model 911 oslavil loni čtyřicáté narozeniny. Nyní se tedy vrací s typovým označením 997. Design tohoto modelu se prakticky od samého počátku, tedy roku 1963, drží stejných linií a upravovány a vylepšovány jsou pouze doplňky exteriéru, které v celkovém pojetí vytváří nový a jedinečný vůz vysokých kvalit.
Novinkou jsou aktivní tlumiče PASM (Porsche Active Suspension Management), které umožňují řidiči měnit nastavení podvozku. Na výběr jsou dvě základní postavení - normální a sportovní. PASM je ve standardu eska. V případě Carrery je možné tento systém dokoupit. Další možností je pro oba modely sportovní balíček, který sníží světlou výšku vozu o 20 mm. Nabízen je v kombinaci se samosvorným diferenciálem.
Pod kapotou Carrery bude nabízen nový šestiválec o obsahu 3,6 l s výkonem 239 kW (325 koní). Carrera S dostala do vínku pohonnou jednotku s obsahem 3,8 l disponující výkonem 261 kW (355 koní), což automobilu umožňuje s maximálním točivým momentem 400 Nm vystřelit z nuly na stovku za 4,8 s. Carrera to samé zvládne za něco málo přes pět vteřin. Hodnoty maximální rychlosti jsou stanoveny na 285 km/hod pro Carreru a 293 km/hod pro esko. O převod se stará šestistupňový manuál.
V Německu se novinka bude prodávat za 75 200 euro včetně daní a 85 176 euro v případě eska. Ve Velké Británii bude 911 Carrera k dostání za 58 380 a 911 Carrera S za 65 tisíc liber.