Článek
Nový model 911 Carrera S se zařadí mezi základní verzi 911 Carrera a sportovnější model 911 Carrera GTS T-Hybrid. Díky mnoha vylepšením přitom slibuje výkon, který byl dříve vyhrazen pro model 911 Carrera GTS minulé generace, bohatou standardní výbavu, a ještě větší možnost individualizace než základní model 911 Carrera.
Začněme ale od motoru, ikonického třílitrového šestiválce boxer s bi-turbo přeplňováním, který prošel dalším vývojem a nabízí výkon 353 kW (480 k) a 530 Nm točivého momentu, což představuje nárůst 22 kW oproti minulé generaci Carrera S.
Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne nové 911 Carrera S v čase 3,3 sekundy a maximální rychlost dosahuje 308 km/h. O přenos výkonu na zadní kola se však stará pouze osmistupňová dvouspojková převodovka PDK, zatímco minulá generace nabízela i manuální převodovku.
Carrera T přijíždí jako puristické Porsche 911
Rozšířená standardní výbava přináší kola o průměru 20 a 21 palců, systém vektorování točivého momentu nebo sportovní výfukový systém se stříbrnými koncovkami. Carrera S navíc dostává i vylepšené brzdy, podobné těm z modelu Carrera GTS, s kotouči o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu.
Volitelně jsou dostupné také kompozitní karbonové brzdy nebo sportovní podvozek s výškou sníženou o 10 mm a natáčením zadních kol. Automobilka přitom upravila nastavení podvozku pro vyšší komfort i sportovnost, zlepšila odezvu a upravila i systém řízení zadních kol.
Kabina nabídne ve standardu kožené čalounění a sklopná zadní sedadla jsou podobně jako u ostatních modelů Carrera dostupná bez příplatku, v autě ale nemusí být vůbec.
Zákazníci si přitom mohou připlatit za řadu individuálních úprav, jako je kontrastní prošívání, Matrix-LED osvětlení nebo přizvedání přední nápravy. K dispozici je také paket Sport Chrono.
Cena Porsche 911 Carrera S ve verzi kupé startuje v Německu od 154 800 eur (cca 3,9 milionu korun), za verzi Cabriolet zákazníci zaplatí minimálně 169 000 eur (cca 4,3 milionu korun).