Článek
Maserati pro šestou generaci luxusního sedanu Quattroporte potvrdilo zatím dva benzínové motory, nad vznětovým – o kterém se čile spekuluje - se tak stále vznáší otazník. Italové zatím nabídnou třílitrový šestiválec s výkonem 407 koní a 550 Nm a 3,8 litrový osmiválec, který produkuje 523 k a 650 Nm (krátkodobě až 710 Nm). Oba motory, vyvíjené společně s Ferrari, jsou spojeny s osmistupňovou samočinnou převodovkou ZF. Poháněná jsou buď zadní kola, nebo všechna čtyři.
Maserati uvádí následující parametry zrychlení a nejvyšší rychlosti: šestiválec zvládne 0-100 km/h za 5,1 sekund a rozjede se až na 285 km/h. V případě osmiválce je zrychlení na stovku o 0,2 s rychlejší, nejvyšší rychlost přesáhne 300 km/h – konkrétně se ručka rychloměru zastaví na hodnotě 307.
Nové Quattroporte je dlouhé 5263 mm (+ 163 mm) a široké 1948 mm, výšku zatím italská automobilka neprozradila. Rozvor narostl o bezmála 107 mm na nynějších 3170 mm. Verze s šestiválcem váží 1860 kilogramů, V8 je o 40 kg těžší.
Palivová nádrž má kapacitu 80 litrů, spotřeba paliva u obou motorů zatím nebyla oznámena. Světovou premiéru si nové quattroporte odbude v lednu na detroitském autosalonu. Prodej bude zahájen nedlouho po premiéře, ceny zatím nebyly oznámeny.